Harrastukseja
+2
Wynn
Mesoh
6 posters
Sivu 1 / 1
Harrastukseja
Mites te ny sitä kuulapyssy leikkiä täälä oulus leikitte? On tullu vielä intti aikoina paukuteltua kuulapyssyil mutt se unehtu jonneki. Samoin tuli käytyä aikoinaa larpeissa ja pelattuu figuilla ja ropeja sun muuta mutta tuntuu että ne on jo mennyttä. Kolmee kamppailulajiiki tullu kokeiltuu. Kesän jälkee ajattelin taas semmosen alotella. Talveen kuuluu ittellä jäkis. Rautaa käyn nostaan aika ajoin, mutt jotai kivaa vois alkaa värkkään.
Mitäs äijät harrastaa?
Mitäs äijät harrastaa?
Mesoh- Alikersantti
- Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 41
Vs: Harrastukseja
No mää, jdoe ja DeepFire ollaan töissä heinäpäässä olevassa kuulapyssyliikkeessä. Sit käydään pelailemassa kohtalaisen aktiivisesti ainaki Rectun, Koiranraadon ja toisinaan Voron kanssa. Figu- ja ropehommia sitte on ainaki meikällä, Koiranraadolla, Wombatantilla ja Vorolla. Larp-touhutki kyl vie vielähi välistä aikaa.
Sitte kait pitäs vielä josahi välissä harjotella bassonsoittoa ja laulamista mut varsinki ensiksimainittu on ollu kyllä ny tovin tauolla.
Onkohan mulla liikaaki harrastuksia?
Sitte kait pitäs vielä josahi välissä harjotella bassonsoittoa ja laulamista mut varsinki ensiksimainittu on ollu kyllä ny tovin tauolla.
Onkohan mulla liikaaki harrastuksia?
Wynn- Vänrikki
- Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 42
Wynni tuossa jo mainitsikin mun kuulapyssyilyn. Se vie jonkin verran ns. "omaa aikaa". Nettipelailu ja kaikennäköset tietokone- ja askarteluprojektit on sitten se seuraava "lohko" ja lukeminen ja leffat sitten. Koiran kanssa pitäis ehtiä harrastaa ja emännän ratsastusharrastuksessa oon ollu mukana. Meillähän on oma kaakkikin.
Tykkään pitää itteni kiireisenä, vaikka ei välttiin tarttis. Ropeja ja figupelejä huvittais taas, mutta ei oo oikeen ollu aikaa. Lautapelejä pelaillaan emännän ja tuttavapiirin kans, Carcassone on tällä hetkellä ykkönen.
Omakotitalo-asumisen mukava puoli on, ettei luppoaikaa jää.
Tykkään pitää itteni kiireisenä, vaikka ei välttiin tarttis. Ropeja ja figupelejä huvittais taas, mutta ei oo oikeen ollu aikaa. Lautapelejä pelaillaan emännän ja tuttavapiirin kans, Carcassone on tällä hetkellä ykkönen.
Omakotitalo-asumisen mukava puoli on, ettei luppoaikaa jää.
jdoe- Viestien lukumäärä : 127
no nyt tiedetään mitä oulun päässä porukka tekee.. mites sielä eteläs?
Mesoh- Alikersantti
Mesoh kirjoitti:no nyt tiedetään mitä oulun päässä porukka tekee.. mites sielä eteläs?
Töitä nainen, töitä!
Armas_Pas- Alikersantti
- Viestien lukumäärä : 32
Kuules orja. Ny sie tempun teit. Tuus tänne nii näytän sulle iglun. Saat nähä lunta ja mursunki.
jessus noita hesan pellejä...
jessus noita hesan pellejä...
Mesoh- Alikersantti
Hurr...
No, 2 kissaa, avoliitto, ruoanlaitto, laskettelu, fillarointi, vaeltaminen, kalastelu, lueskelu, tietokonepelit(tasohyppelyt on saatanasta), viherpeukalointi, filosofointi, keskiaikainen miekkailu ja tietysti alan kautta arkeologia, historia ja esihistoria.
Olen humanisti joka pelaa tankkipeliä.
No, 2 kissaa, avoliitto, ruoanlaitto, laskettelu, fillarointi, vaeltaminen, kalastelu, lueskelu, tietokonepelit(tasohyppelyt on saatanasta), viherpeukalointi, filosofointi, keskiaikainen miekkailu ja tietysti alan kautta arkeologia, historia ja esihistoria.
Olen humanisti joka pelaa tankkipeliä.
hirtehinen- Alikersantti
- Viestien lukumäärä : 16
Ikä : 42
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa